Thursday, February 23, 2012

Cabaran Glukosa

as salam...wassup..wassup...hehehe..ni dah nak start merapu ni...kihkihkih...Skang dah genap 30w n 4d bby dlm peyut...Alhamdulillah so far bby ok..mummy pun ok...yg x ok hb x prnh smp 10..huahahahaha...mcm2 cr dah try tp still gak x jln....selasa lepas igt nak taulah hb naik x alih2 x kn cek pun hb..p test urine je...huhuhu...ble timbang berat ok...kaki x bgkak...muka x pucat...n pendek kate smua oklah...tp yg menghairankan tetiba nurse suh mnm air gula..gulp!!! dia mntak tetapkan tarikh bile nak p mnm...hmmm...dlm hatiku oh tidakkk..knp mst aku mnm klau aku xder pape...x puas hati tya nurse knp knp mnm leh dia jwb 2lah nak tgk ni..aikkk...???!!! xder sbb lgsg...so aku decide hr ni nak p mnm...smlm pk pyer pk...rs malas nak p..sbb x puas hati knp kena p mnm gak klau xder mslh pape...aku pun ngn bahagianya mengambil keputusan x p wat ujian glukos hr ni..hubby pun x stuju sgt...aku pun xnak..wawawawawa....beshnyer..mggu dpn jwblah ngn nurse...kihkihkih.....

No comments:

Post a Comment